نایلون بسته بندی رولی

نایلون بسته بندی رولی

نایلون بسته بندی رولی از انواع پلیمر های کاربردی در صنایع مختلف است. در حال حاضر این محصول به شکل گسترده ای در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت اکثر تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند برای عرضه محصولات خود و حفاظت از آنها از این و نایلون بسته بندی یا استرچ غذایی استفاده کنند. دلیل اصلی استفاده از نایلون های رولی مشتقات آن ها می باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص این نایلون، ویژگی و کاربرد هایی که دارد توضیحات کامل و جامع را به شما ارائه دهیم.

به طور کلی در تمامی صنایع جهان استفاده از نایلون های مناسب جهت بسته بندی اهمیت بالایی دارد. برخی از محصولات نیاز و بسته بندی های وکیوم شده داشته و برخی نیز بسته بندی چندان پیچیده‌ای نیاز ندارند. شما باید بر اساس معروف کالایی که مدنظر دارید، جهت خرید و سفارش انواع سلفون ها و نایلون ها اقدام کنید؛ تا در نهایت بتوانید نهایت استفاده از آنها را داشته باشید. مجموعه شمس پلاست که دارای چندین سال سابقه در زمینه خرید و فروش نایلون های بسته بندی و فیلم های پلی اتیلن است، می‌تواند در این این زمینه به شما کمک کند. بنابراین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع نایلون ها با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

اهمیت خرید نایلون بسته بندی

نایلون ها پلیمرهای مصنوعی به حساب می‌ آیند که متشکل از اکسیژن، هیدروژن، نیتروژن دیگر عناصر تشکیل دهنده هسند و می توان هر یک از آن ها را به راحتی در طبیعت پیدا کرد. این عناصر زمانی که در کنار همدیگر قرار میگیرند،  یک محصول منعطف را به وجود می‌آورند که می‌تواند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد.

نایلون بسته بندی رولی  از انواع نایلون های پرکاربرد بوده که به صورت رولی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند برای بسته بندی محصولات مختلف در طیف بسیار گسترده مورد استفاده قرار گیرد. لازم است بدانید که به طور کلی خود نایلون برای بار اول در سال ۱۳۹۵ میلادی به مردم معرفی شد و به یکباره به صورت چشمگیری استفاده از آنها افزایش پیدا کرد. در حال حاضر نایلون ها یکی از الیاف مصنوعی که به دست بشر ساخته شده است، شناخته می‌شود و برای حفاظت از محصولات مختلف بسیار مناسب هستند. شما می توانید نایلون های رولی یه بسته بندی را بر اساس نیاز خود و همچنین کیفیت که مد نظر دارید، از سایت ما خریداری کنید.

انواع نایلون رولی برای بسته بندی

نایلون های بسته بندی رولی در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر یک از آنها دارای کاربرد منحصر به فردی هستند. از جمله متداول ترین رول نایلون ها برای بسته بندی محصولات مختلف می توان به موارد اشاره کرد:

نایلون رول عریض

نایلون های عریض که به  آن نایلون کشاورزی نیز گفته می‌شود، بیشتر در تا دارای عرض حداکثر ۲۰ متر هستند. این محصولات در کشاورزی به خصوص در گلخانه ها دارای کاربر ویژه ای  می باشند و به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مزایای استفاده از نایلون بسته بندی رولی عریض می توان در خودروهای سنگین جهت حفاظت بار به اشاره کرد. تفاوت بین محصولات در عرض و رنگ آنها و همچنین میزان ضخامت آنها می باشد. لازم است بدانیم که محصولات از خاصیت است ماورای بنفش برخوردار هستند و در حال حاضر در کشاورزی جایگاه ویژه ای دارند.

نایلون بسته بندی رولی شیرینگ

نایلون شیرینگ برای انتقال و حمل محصولات و حفاظت از آن ها به استفاده میشود.  چنانچه شما به بسته های نوشابه با دقت کرده باشید، متوجه یک بسته بندی ارائه شده روی آن می شوید این بسته‌بندی‌ها همان رول های شیرینگ هستند که جهت محافظت از مواد غذایی انتخاب مناسبی هستند.

نایلون رولی استرچ پالت

در صورتی که  به دنبال یک نایلون با کیفیت برای بسته بندی هستید، بدون شک نایلون بسته بندی استرچ پالت گزینه بسیار مناسبی است. و می‌تواند از کالای مورد نظر شما در برابر عوامل مختلف جلوگیری کند.

نایلون بسته بندی رولی

خرید و فروش نایلون های رول بسته بندی

مجموعه شمس پلاست دارای چندین سال سابقه در زمینه تولید و عرضه نایلون های بسته بندی به بازار است. شما می توانید این محصولات را به صورت عمده در هر تناژی به مجموعه ما سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نایلون بسته بندی رولی و انواع آن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید، تا در نهایت آن ها بتوانند بهترین محصول را به شما معرفی کنند.

سلفون بسته بندی آماده بیشتربخوانید