نایلون عریض کشاورزی

نایلون های عریض کشاورزی در انواع یک، دو و یا چند لایه تولید میشود. افزایش تعداد لایه های این نایلون موجب ارتقاء، کیفیت محصول میشود. از نایلون عریض کشاورزی به عنوان پوشش سقف
گلخانه نیز استفاده می شود. شفافیت این نایلون ها، می توانند به عبور نور در محیط گلخانه کمک کنند.
نایلون های عریض کشاورزی برای پرورش قارچ مناسب هستد و از آن ها برای اماکن پرورش و نگهداری دام ها و حیوانات استفاده می شود. این نایلون ها انواع مختلفی دارند، نایلون های ضد اشعه ماورای بنفش در برابر نور خورشید مقاوم هستند، نایلون های ضد الکتریسیته ساکن از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند، نوع جاذب اشعه مادون قرمز آن ها از کم شدن دمای گلخانه ها در طول شب جلوگیری به عمل می آورند و نایلون های ضدبخار از ایجاد بخار بر سطح نایلون جلوگیری به عمل می آورند. نگهداری بهتر نایلون های عریض کشاورزی مستلزم قرار دادن رول ها به صورت افقی
است. این نایلون از فیلم های پلی اتیلن ساخته شده اند، که قرار گیری در برابر شعله مسقیم سبب ذوب شدن آن ها می گردد. همچنین از بارگذاری رول های نایلون برای مدت زمان طولانی اجتباب کنید، زیرا منجر به ایجاد تغییر شکل در بوبین های مقوایی آن می گردد.

نایلون عریض کشاورزی

به طور کلی نایلون ها الیاف مصنوعی هستند که در مدل های مختلفی به تئلید می رسند. نایلون عریض کشاورزی در انواع مختلفی تولید می‌شود که از نظر کیفیت، تعداد لایه و ضخامت با یکدیگر تفاوت دارند. زمانی که بحث از نایلون عریض می شود، به این معناست که جهت تولید بالای این نایلون از عرض یک متر یا دو متر صحبت می کنیم. این محصول را پرکاربردترین پلاستیک های صنعتی در زمینه بسته بندی محصولات است. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص ویژگی ها و کاربردهای این نوع نایلون پلی اتیلنی اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

ویژگی نایلون کشاورزی

همانگونه که از نام این محصول پیداست، این نایلون جهت کشت محصولات کشاورزی و همچنین تاسیس گلخانه ها می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. شایان ذکر است که نایلون عریض برای مسقف کردن گلخانه ها نیز به وفور به کار می‌رود و همچنین برای پرورش محصولاتی همانند قارچ مناسب است. از دیگر کاربردهای آن ها می‌توان به مصرف عمرانی همانند ساخت و ساز های ساختمانی اشاره کرد.

برای خرید و آشنایی با استرچ کشاورزی (سیلاژ) کلیک کنید

 به طور کلی افراد با خرید نایلون های عریض از مزایای متعددی بهره مند می شود که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پوشش دهی یکنواخت گلخانه ها

عدم احتیاج به برش نایلون

صرفه جویی در هزینه ها

صرفه جویی در انرژی و افزایش راندمان گلخانه ها

 افزایش مقاومت نایلون در برابر عوامل مختلف

 استفاده کاملا بهینه از نایلون عریض

تاثیر در کاهش ضایعات و همچنین قیمت نایلون ها

کیفیت نایلون عریض

لازم است بدانید که برای افزایش استحکام و کیفیت نایلون عریض کشاورزی از مواد اولیه خاصی و همچنین مواد افزودنی استفاده می کنند، تا در نهایت بتوانند مقاومت این محصولات را بالا ببرند. از جمله مهمترین مواد افزودنی برای تولید نایلون کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 افزودنی یو وی ضد اشعه

 افزودنی IR

 افزودنی جهت پایین آوردن شکنندگی نایلون

در حقیقت استفاده از هر یک از مواد افزودنی برای تولید نایلون ها از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و حذف هر یک از آنها باعث می‌شود تا کیفیت نهایی محصول کاهش پیدا کند.شما میتوانید برای خرید انواع نایلون های عریض برای صنایع بسته بندی مواد غذایی و یا کشاورزی به فروشگاه سایت ما مراجعه کنید.